svētdiena, 2013. gada 3. marts

Palīdzi izvēlēties dziesmu!

Straujiem soļiem uz priekšu iet laiks un, ticiet vai nē,- pavasaris tuvojas. Un līdz ar pavasari tuvojas dažādi "svarīgie datumi", viens no tiem - 26.04. - ir tas, kurā man brīvprātīgā piespiedu kārtā jāņem dalība, citēju: "VI starptautiskajā populārās mūzikas izpildītāju konkursā-festivālā «Aprīļa pilieni 2013»". Loģiski, ka neesmu gatavojusies vispār nemaz, kaut gan vajadzētu. It kā jau vēl laika daudz, tomēr tas tā tikai šķiet sākumā.

Tad, nu, lūgšu jums daļu mana nepaveiktā darba uzņemties uz saviem pleciem. Nekas jau sarežģīts, taču, ja jūs varētu komentāros nobalsot par vienu no sekojošajām dziesmām vienkārši ierakstot dziesmas kārtas nummuru, man būtu vieglāk izlemt, kurai pievērsties.

Tātad, dziesmas:

1. I Was Here ( Beyonce)

2. Nobodys Pefect akustiskā versija (Jessie J)
3. I Care (Beyonce)


Pagaidām esmu nonākusi pie šīm dziesmām, taču, ja galīgi vēlties sagrozīt man galvu, izskatīšu arī citus variantus. Man vajag tikai vienu, labāko dziesmu!


Ja rodas interese piedalīties vai paklausīties, info par konkursu lasi šeit 
Lai sdaprastu, ar ko jums ir darīšana, varu piedāvāt noklausīties savu iepriekšējo uzstāšanos šajā youtube.com kontā.

Paldiesus un bučas dodot, Pārsla!

2 komentāri:

  1. I was here ir lieliska dziesma, bet jāatzīst, ka to noteikti ne katrs var dziedāt, tur vajag spēcīgu balsi, tāpēc dotu priekšroku Nobodys Perfect ;)

    AtbildētDzēst
  2. Sajaukšu Tev galvu- ko domā par šo? https://www.youtube.com/watch?v=D9AFMVMl9qE
    Bet no šīm trim dodu savu balsi dziesmai nr.3.

    AtbildētDzēst